Ben je praktijkeigenaar? Klik dan hier voor de meest gestelde vragen van praktijkeigenaren.
Waarom ontvang ik deze e-mail?
De praktijkeigenaar of kwaliteitsmanager heeft dit voor je geactiveerd, zodat je inzicht hebt in je persoonlijke resultaten.
Ik wil deze e-mail niet meer ontvangen?
De praktijkeigenaar of kwaliteitsmanager kan je via het klantportaal van Qualiview deactiveren voor deze e-mail.
Ik wil deze e-mail op een ander e-mailadres ontvangen?
Het e-mailadres ontvangen we uit het softwarepakket van je organisatie, bijvoorbeeld Intramed of FysioManager. Vraag de praktijkeigenaar of kwaliteitsmanager om het e-mailadres daar aan te passen. Zodra je een nieuwe cliënt naar Qualiview verstuurd, wordt het e-mailadres automatisch aangepast. Ben jij zelf de praktijkeigenaar of kwaliteitsmanager? Klik hier voor antwoord op je vragen.
Waarom zie ik soms de namen van mijn cliënten en soms anoniem?
Een cliënt kan aan het eind van de vragenlijst toestemming geven om de anonimiteit te laten vallen en kenbaar te worden naar de praktijk.
Hoe vaak ontvang ik deze e-mail?
Deze e-mail ontvang je na afloop van iedere volledige maand. Dus 12 keer per jaar aan het begin van de maand.
Kan ik deze uitkomsten zelf opzoeken?
De praktijkeigenaar of kwaliteitsmanager heeft toegang tot de Qualiview Rapportagetool. Je kunt hem/haar vragen voor verdiepende analyses.
Kan ik meer historie zien van mijn resultaten?
De praktijkeigenaar of kwaliteitsmanager heeft toegang tot de Qualiview Rapportagetool. Je kunt hem/haar vragen naar resultaten uit het verleden.
Krijgt de praktijkeigenaar of kwaliteitsmanager ook deze e-mail?
Vanaf het moment dat de praktijk gebruikmaakt van Qualiview, ontvangt de praktijkeigenaar of kwaliteitsmanager automatisch iedere twee weken een e-mail met klantwaarderingen voor de gehele organisatie. De praktijkeigenaar of kwaliteitsmanager ontvangt deze specifieke e-mail die je als medewerker ontvangt dus niet, maar krijgt wel iedere twee weken een update van de hele organisatie.
Er staan geen gegevens in mijn persoonlijke overzicht?
Staan er geen gegevens in dit overzicht? Cliënten ontvangen een vragenlijst, zodra het dossier gesloten wordt, binnen 60 dagen na de laatste behandeling, bij minimaal 2 behandeling en als de cliënt in de afgelopen 365 niet eerder een vragenlijst heeft ontvangen. Heb je wel dossiers afgesloten? Controleer dan bij de praktijkeigenaar of kwaliteitsmanager of de Qualiview instellingen juist zijn.
Ik heb het idee dat de ingevulde vragenlijst niet over mij gaat?
Het kan zijn dat in de praktijk een cliënt door meer dan één therapeut wordt behandeld. We vragen de cliënt om de behandelaar in gedachten te nemen die de laatste behandeling heeft volbracht.
Ik wil graag mijn uitkomsten verbeteren, hoe pak ik dat aan?
Goed dat je hiermee aan de slag wilt! Er zijn verschillende manieren om dit aan te pakken. Allereerst kun je hierover in gesprek gaan met de praktijkeigenaar. Daarnaast faciliteert Qualiview gratis online webinars, speciaal voor medewerkers, om hier meer diepgang aan te geven. Aanmelden kan via deze link.
Welke informatie staat er in mijn persoonlijke e-mail?
Dit zijn je persoonlijke, actuele resultaten en recent ontvangen feedback van respondenten uit het klantervaringsonderzoek. Je ziet informatie over de ontvangen waarderingen, gekregen feedback en een totaaloverzicht van verzonden uitnodigingen en ontvangen resultaten.
We vertellen graag hoe je de inhoud van de e-mail kunt lezen en wat dit voor jou betekent. In de afbeeldingen hebben we een nummer geplaatst, dat overeenkomt met het nummer in onderstaande uitleg.
Met onderstaande overzichten krijg je inzicht in de open antwoorden van de cliënten.
Van links naar rechts zie je de datum van invullen, het gegeven cijfer op de NPS vraag, de motivatie van het gegeven cijfer en de respondent. Als de respondent de anonimiteit heeft laten vallen, staat hier zijn/haar naam.
Is dit veld leeg, dan heb je in de afgelopen maand geen ingevulde vragenlijsten gehad. Heb je in het huidige jaar minder dan drie succesvol verstuurde vragenlijsten, dan worden er in verband met privacy van de cliënt ook geen resultaten getoond.
Van links naar rechts zie je de datum van invullen, het gegeven cijfer op de Algemene Beoordelingsvraag, de motivatie van het gegeven cijfer en de respondent. Als de respondent de anonimiteit heeft laten vallen, staat hier zijn/haar naam.
Is dit veld leeg, dan heb je in de afgelopen maand geen ingevulde vragenlijsten gehad. Heb je in het huidige jaar minder dan drie succesvol verstuurde vragenlijsten, dan worden er in verband met privacy van de cliënt ook geen resultaten getoond.