Waar kunnen we je mee helpen?

{caption}

Meestgestelde vragen: voor patiënten en cliënten

Terug naar overzicht klantenservice

 

Voor patienten en clienten

Uw behandelaar heeft tijdens het zorgtraject uw contactgegevens gevraagd voor deelname aan een patiënttevredenheidsonderzoek. Het betreft een enquête waarin wij uw mening vragen over het zorgtraject. Uw behandelaar gebruikt deze (geanonimiseerde) gegevens om continu de kwaliteit van zorg te kunnen verbeteren.

De zorgorganisatie (ziekenhuis, praktijk, zorgcentrum, etc.) gebruikt de gegevens om de kwaliteit van zorg te verbeteren. Uw antwoorden worden geanonimiseerd verwerkt en er worden geen behandelgegevens opgenomen. De behandelaar kan dus niet herleiden van wie bepaalde antwoorden afkomstig zijn. Uiteraard worden uw gegevens niet ingezet voor marketingacties. De kwaliteit van zorgverlening verbeteren, daar gaat het om. Uw privacy staat daarbij voorop.

Nee, deelname is niet verplicht. Maar uw deelname wordt wel bijzonder op prijs gesteld.

Wij behandelen geen klachten, maar onze vragenlijst biedt wel de mogelijkheid om feedback te geven zodat de klacht voorkomen kan worden in de toekomst.

Attendeer uw huisarts hierop en leg hem de noodzaak van een patiëntervaringsonderzoek uit. Vermeld onze naam of geef de naam van uw arts aan ons door.