{caption}

Neem contact op

Neem contact met ons op voor meer informatie. Via ons contactformulier of bel direct met 0570 - 820 219.

Neem contact op

Qualiview Zorgverlener Award 2019 voor Huidtherapie uitgereikt

4 november 2019 Robert Kroesbergen

De Qualiview Zorgverlener Awards 2019 voor huidtherapie zijn uitgereikt. Tijdens het NVH Congres, dat in Bunnik plaatsvond, werd bekendgemaakt welke praktijken de hoogste waarderingen kregen van hun klanten. De awards zorgden voor blije én trotse gezichten.

De Qualiview Zorgverlener Awards werden alweer voor de derde uitgereikt. Bij de awards draait het om het oordeel van de patiënt over de zorgverlener. De prijs werd uitgereikt door Patrick Groenewegen, bestuursvoorzitter NVH.

Bij het tot stand komen van de uitslag was het aantal ingevulde vragenlijsten een belangrijk onderdeel. Verder werden onder andere de beoordelingen op domeinniveau, algemene beoordeling en NPS meegenomen. Daarnaast hebben er diverse controles op opvallendheden plaatsgevonden om de zuiverheid van de onderzoeken te borgen.

Het winnen van een award heeft een waardevolle betekenis. Klantervaring is namelijk één van de onderdelen die tezamen met andere indicatoren de definitie van kwaliteit maakt.
 

En de winnaar is..
De award werd voor de huidtherapie uitgereikt in de volgende categorie: de door de klant ‘Meest gewaardeerde huidtherapiepraktijk’. In deze categorie zijn drie praktijken genomineerd.

Genomineerden de door de klant ‘meest gewaardeerde huidtherapiepraktijk’

  • Breuseker Medisch Praktijk voor Huid- en Oedeemtherapie (Capelle aan den IJssel)
  • ProDerma Huidtherapie (Eindhoven)
  • Stienstra Huid- en Oedeemtherapie (Nijmegen)

 

De winnaar is..
ProDerma Huidtherapie uit Eindhoven van Galiena Verton.

 

Qualiview Zorgverlener Awards
Qualizorg, waar Qualiview onder valt, verzamelt op grote schaal kwaliteitsindicatoren in de Nederlandse gezondheidszorg en bedient 9.500 zorgorganisaties binnen 18 zorgmarkten. Het ervaringsonderzoek wordt gedaan via landelijk gevalideerde meetinstrumenten, met draagvlak van de beroepsverenigingen, zorgverzekeraars en Patiëntenfederatie Nederland.  


Wat zorgt voor een hoge waardering en goede klantervaring?
Vakkundigheid en deskundigheid, gecombineerd met duidelijke communicatie over het behandelplan is belangrijk voor de klanten van de zorgverleners. Naast oprechte betrokkenheid en aandacht zorgt vriendelijkheid van de zorgverlener ook voor een hoge waardering en goede klantervaring.

 



Volg ons op social media: