{caption}

Neem contact op

Neem contact met ons op voor meer informatie. Via ons contactformulier of bel direct met 0570 - 820 219.

Neem contact op

Tip 3 & 4: zo haal je meer uit Qualiview Outcome Manager [GGZ]

4 mei 2020 Marthe Sleijser

Heb je het idee dat je nog niet alles uit Qualiview Outcome Manager haalt? Het versturen van een vragenlijst naar je cliënt is één. Maar welke functionaliteiten zitten er eigenlijk allemaal in dit nieuwe ROM-platform?

Met de volgende twee praktische tips haal je meer uit Qualiview Outcome Manager. Klik hier om tip 1 & 2 terug te lezen.  

 

Tip 3: maak gebruik van extra functies met het hoofdgebruikersaccount

Alle gebruikers van Qualiview Outcome manager hebben bij de overstap het standaard ‘medewerkersaccount’ gekregen. Ook nieuwe gebruikers maken standaard van dit type account gebruik. Het medewerkersaccount heeft alle basisfuncties van Outcome Manager waarmee je snel en gemakkelijk uit de voeten kunt. In het medewerkersaccount zie je links in het hoofdmenu de menu-knoppen ‘cliënten’ en ‘vragenlijsten’.

Outcome Manager heeft echter meer functies, zoals een overzicht van alle medewerkers, licenties, en meettrajecten. Deze functies zijn alleen te gebruiken met een hoofdgebruikersaccount. En als hoofdgebruiker kun je zelf ook andere medewerkers binnen je organisatie toevoegen als hoofdgebruiker. Wil je meer weten over de functies die in een hoofdgebruikersaccount beschikbaar zijn, dan kun je onze webinar 'Aan de slag met Qualiview Outcome Manager' bekijken of de handleiding voor hoofdgebruikers lezen.

Is er nog geen hoofdgebruikersaccount binnen je organisatie? Dit account is voor iedereen aan te vragen en te gebruiken. Wil je graag dat een medewerkersaccount binnen je praktijk wordt omgezet naar een hoofdgebruikersaccount? Stuur dan een e-mail naar .(JavaScript must be enabled to view this email address).  

 

Tip 4: zelf vragenlijsten aan je bibliotheek toevoegen

In Qualiview Outcome manager zijn meer dan 200 vragenlijsten beschikbaar. Standaard beschik je over een basisset die je zelf verder kunt uitbreiden. Over welke vragenlijsten je nu beschikt vind je links in het hoofdmenu onder het kopje ‘vragenlijsten’.

Met een hoofdgebruikersaccount kun je veel van deze vragenlijsten zelf aan je eigen bibliotheek toevoegen (zie tip 3). Dit doe je door in het menu te kiezen voor ‘licenties’. Je ziet dan voor welke vragenlijsten je nu een licentie hebt en je nu al kunt afnemen bij je cliënten. Onderaan deze pagina kun je zoeken naar vragenlijsten die je zou willen toevoegen. Voordat je een vragenlijst toevoegt kun je op deze pagina de vragenlijst ook eerst nog inkijken.

 



Volg ons op social media: