Schriftelijke dataverzameling voor fysiotherapeuten.
Met Qualiview voor fysiotherapeuten kan het!

{caption}

Traject mogelijkheden

Heb je geen e-mailadres van je patiënt? Geen probleem! Qualiview biedt de mogelijkheid om een selectie van je patiënten per post te benaderen. Dit gebeurt volgens de richtlijnen van het Zorginstituut en is volledig geaccepteerd door je zorgverzekeraar. Schriftelijke dataverzameling is mogelijk bij een minimale afname van 25 schriftelijke vragenlijsten. Wij bieden drie schriftelijke trajecten (mogelijkheden):

  • Online: online vragenlijst met 4 schriftelijke contactmomenten (brief met login en afmeldkaartje, herinneringsbrief naar een ieder, herinneringsbrief naar non-respondenten, laatste herinnering naar non-respondenten)
  • Mixed mode: 4 schriftelijke contactmomenten met in eerste instantie een uitnodiging naar de online vragenlijst en bij geen reactie een schriftelijke vragenlijst (brief met login en afmeldkaartje, bedankt/reminderkaart naar een ieder, herinneringsbrief met schriftelijke vragenlijst naar non-respondenten, herinneringsbrief naar non-respondenten)
  • Dillman: 100% schriftelijk (brief met schriftelijke vragenlijst en afmeldkaartje, bedank/reminderkaart 100%, brief met vragenlijst naar non-respondenten, brief naar non-respondenten)

 

Investering

Door patiënten uit te nodigen die geen of beperkte beschikking hebben over internet kun je gericht inspelen op verbeterpunten. Er zijn echter wel extra kosten verbonden aan deze extra service:

Online
tot 50 stuks:       € 5,58 excl. BTW per patiënt
51 - 100 stuks:   € 5,31 excl. BTW per patiënt
101 - 400 stuks: € 4,95 excl. BTW per patiënt

Mixed Mode
tot 50 stuks:       € 7,50 excl. BTW per patiënt
51 - 100 stuks:   € 6,98 excl. BTW per patiënt
101 - 400 stuks: € 6,62 excl. BTW per patiënt

Dillman
tot 50 stuks:       € 8,44 excl. BTW per patiënt
51 - 100 stuks:   € 7,92 excl. BTW per patiënt
101 - 400 stuks: € 7,40 excl. BTW per patiënt

 

Werking

Aanschrijven van je patiënten gebeurt in huisstijl van je zorgorganisatie (ondertekening, logo, enzovoort). De inspanning is zeer beperkt. Je voert eenmalig huisstijl elementen in op onze huisstijlbeheermodule (niet alle gegevens zijn verplicht). Verder vraag je op gebruikelijke wijze toestemming aan je patiënt. Qualizorg krijgt op automatische basis de NAW-gegevens van deze patiënten binnen via je softwarepakket. De resultaten zijn vervolgens zichtbaar in je Qualiview rapportagetool. De ingekochte vragenlijsten zijn bij 25 stuks één jaar beschikbaar en vanaf 51 stuks twee jaar beschikbaar.

 

Overtuigd?

Neem contact met ons op via .(JavaScript must be enabled to view this email address) of 0570-820219. Er wordt dan een afspraak met je gemaakt over de achtergrondvariabelen van de te benaderen patiënten en het aantal dat wij gaan benaderen. Op basis hiervan ontvang je van ons een opdrachtbevestiging en factuur- en login-gegevens voor de huisstijlmodule.

 

Nog geen klant van Qualiview?
Meld je dan direct aan. Tijdens het aanmelden kun je meteen een keuze maken van welk schriftelijke traject je gebruik wilt maken.