De investering snel terugverdiend:
Wat levert Qualiview op als aftercare

{caption}


“Ik vind de toegevoegde aftercare informatie een enorme verbetering. Dit bespaart onze secretaresse en logopedisten veel tijd, die weer gebruikt wordt voor de patiënt. Het levert ons een grote besparing op en de klant voelt zich extra gewaardeerd. Win-win-win.”

 

Qualiview kan je klanten bevragen tijdens-, net na – en zelfs 12 maanden na een behandeltraject!
Wat gebeurt er met je patiënt na de behandeling? Is hij klachtenvrij, is hij recidief, is hij in ernstigere zorg terecht gekomen? Heeft hij eigenlijk behoefte om bij je terug te komen omdat klachten nog aanwezig zijn?

Standaard bevraagt Qualiview voor praktijken die een klantervaring evaluatie afnemen binnen 60 dagen na de laatste behandeling, of direct na het consult. Sommige patiënten willen nog even contact, hebben een vraag, of willen opnieuw behandeld worden. Dit wordt direct aan je teruggekoppeld via de tweewekelijkse KPI e-mail of is dagelijks door jouzelf in te zien in de Qualiview rapportagetool.

Je bespaart veel tijd voor je secretaresse, jezelf of je therapeuten in het nabellen van patiënten en klanten. Je geeft nog steeds de aandacht aan het vervolg en je krijgt hapklaar aangeboden welke patiënten behoefte hebben aan opvolging. Het beantwoorden van deze vraag leidt tot een hogere loyaliteit en daarmee tot een nog positievere aanbeveling en meer instroom op termijn. Maar dit zorgt ook direct voor nieuwe instroom door het opnieuw plannen van klanten waarvan je het zinvol acht. Zonder onzinnige zorg, meer omzet. Een gemiddelde praktijk krijgt met Qualiview per maand tien aftersales verzoeken van klanten wat gemiddeld leidt tot drie nieuwe behandeltrajecten (3 klanten x 4 behandelingen x 12 maanden x 30 euro per behandeling = per therapeut toch een aardige extra omzet per jaar.)

 


“Met Qualiview kiezen wij voor een totaaloplossing. Dat werkt veel beter dan papier of een uitgebreide ECB of KOG. Elke dag komt er per medewerker informatie binnen over het functioneren van de gezondheidscentra. Het grote voordeel is dat veel sneller op klachten of suggesties van cliënten kan worden geanticipeerd. Dankzij Qualizorg hebben we in betrekkelijk korte tijd een geweldige opschaling gekregen van e-mailadressen in ons cliëntenbestand. Dat is nodig om onze ambitie als online gezondheidscentrum te gaan waarmaken. De informatie uit Qualiview delen we met de cliëntenraad en wordt op de website openbaar gemaakt.” – Gré Conradi, Gezondheidscentra Maarssenbroek