De investering snel terugverdiend:
Wat levert Qualiview op in je advertenties

{caption}


“Ik vind het belangrijk om lokaal zichtbaar te zijn en sponsor daarom vanzelfsprekend een aantal clubs en goede doelen bij mij in de buurt. Het plaatsen van een advertentie hoort daarbij, maar leverde mij eigenlijk nooit zoveel op. Nu ik aansprekende referenties uit Qualiview gebruik in mijn advertenties levert de advertentie mij nu ook echt wat op.”  

 

Sinds mensenheugenis zijn zorgverleners actief betrokken bij sport, verenigingen, maatschappelijke doelen en tal van sociale activiteiten waarbij dit ook regelmatig financieel ondersteund wordt met een kleine financiële sponsoring en bijvoorbeeld een advertentie in het clubblad.

Deze advertenties vertellen vol trots wat allemaal je expertisegebieden zijn, hoe groot je bent, waar je praktijk zich bevindt, bij wie je allemaal geaccrediteerd bent hoeveel ervaring je hebt. Maar begrijpt een gemiddelde patiënt dit? Hij wil immers alleen weten waarom jij degene bent die hem zo snel mogelijk van z’n klachten af helpt!

En wie kan dit beter vertellen dan de patiënten die je al succesvol geholpen hebt?

In Qualiview zie je wie jou aanbevelen. Dit gebeurt door middel van de zogenaamde NPS-vraag: “Zou u de zorgverlener aanbevelen aan vrienden of familie met vergelijkbare klachten”?

Stel; die goede spits uit het eerste elftal die een idool is van de meeste jeugdspelers en door jou succesvol van zijn knieblessure is afgeholpen, beveelt jou aan. Je leest dit terug in Qualiview samen met de motivatie waarom hij je aanbeveelt. Dan zou je hem kunnen vragen of hij wil meewerken aan je advertentie. Een foto van hem met de tekst “zorgorganisatie X hielp mij snel van mijn knieklachten af door de goede begeleiding, revalidatietraining en tips waardoor ik dit jaar weer volop mee kan spelen voor het kampioenschap”.

Dat spreekt de jonge spelers met blessures niet alleen aan, maar zorgt er ook voor dat de advertentie een keer wat oplevert. Namelijk nieuwe klanten die weten waarvoor ze bij jou moeten zijn en niet bij die andere sponsor.