De investering snel terugverdiend:
Wat levert Qualiview op in zichtbaarheid en profilering

{caption}


“Wij zetten de bestaande reviews in op een aantal keuze-informatiewebsites waardoor het voor iedereen zichtbaar wordt hoe onze klanten ons beoordelen en waarderen. Dit maakt onze zorg nog transparanter.”

 

Op je website staat wat je aanbiedt, maar sluit dit aan bij de zorgvraag van jouw doelgroep? Weten zij echt waarvoor ze bij een specialisatie moeten zijn en kiezen zij op basis hiervan? In ieder geval zijn wij gewend om op basis van de ervaringen van anderen een keuze te maken. Zo kiezen wij een hotel als we op vakantie gaan, kiezen we voor een restaurant als we lekker willen eten en schaffen we een televisie aan op basis van gebruikerservaringen van anderen. Maar zijn de ervaringen van je klanten net zo zichtbaar?

Met de Qualiview widget toon je aan potentiële patiënten automatisch de ervaringen van je klanten aan. Hierdoor kiezen ze eerder voor je praktijk en heb je een hogere instroom van nieuwe patiënten.

De data van Qualiview kan automatisch, op jouw verzoek, naar keuze-informatiewebsites (denk aan Zorgkaartnederland.nl, Solvo.nl, Azenda.nl, Opiness.nl, Praktijkindebuurt.nl, Kiesvoorjezorg.nl, et cetera) worden verstuurd. Zorg dat je vindbaar bent en dat zichtbaar is wat je klanten over je zeggen. De reviews op Zorgkaartnederland.nl zijn meestal beperkt en niet actueel en geven daarmee een vertekend beeld. Daarmee verdient het de voorkeur om de data van Qualiview, op een betrouwbare manier, gevalideerd gemeten, met voldoende respons, voor Zorgkaartnederland.nl te gebruiken.

In testen met praktijken waarbij keuze-informatie via deze websites en informatie op de website via de Qualiview widget getoond werd, is gebleken dat vindbaarheid, bezoek, afhaak, en conversie met gemiddeld 15% verbeterde! En daarmee direct voor een hogere instroom van nieuwe klanten zorgde.

 


“Qualiview is voor ons een middel om de zorg te verbeteren en om te laten zien dat we het goed doen. We durven transparant te zijn. Ik denk zelf ‘Kom maar op! Ik wil dit wel delen met de verzekering en met onze cliënten.' We zetten de verzamelde ervaringen graag op onze website, zodat iedereen dat kan zien en (potentiële) cliënten de zorg echt kunnen vergelijken.” Miranda Kienhuis, Diëtisten Groep NL